Hit dit och tack pappa

Ett starkt råd från personliga upplevelser:
Håll bra koll på dina deklarationspapper.

Tappade bort dem, och den dumma kossan på Skatteverket sa att jag var tvungen att ha den eller en e-legitimation. Men för ett e-leg måste man vara kund på en nätbank eller köpa en för 500 på Telia.

Blev apstressad, först restskatt på 600, sen e-leg på 500 och antagligen en förseningsavgift på 1000.

Sen ringde käre far, och då löste sig allt, jag ska få en ny blanket vilket första kossan sa var totalt omöjligt, samt att jag får anstånd till den 17 maj.

Tack pappa.


Min läskiga pappa och min muppige bror, i Corvette i Usa


Kommentarer
Postat av: nella

sv: Dåligt samvete för vad? ;e

Och om det var en fråga är det ju svårt att ta åt sig också

2010-04-29 @ 23:19:36
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Tove

Okej, tack för hjälpen! :)

2010-04-30 @ 08:47:33
URL: http://batty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0