Vad ska man köpa då?



Tänkte jag skulle skriva lite vad för material som jag känt mig nöjd eller mindre nöjd med.

Börjar på minussidan och arbetar mig upp var planen och först ut är fjärilsstickers från maros:
Pris: 25 kr
Hemsida: www.maros.nu
+: De var väldigt söta pch passar med en hel del, är mycket hållbara och klarar av att man slår i dem och så.
-: De följde med Uv-lampans startkit så då tänker man ju "bra, de ska vara lätta att sätta fast på manikyr" BUT HELL NO! De var skitsvåra! Förutom att jag satt och skrek åt EN fjäril som värgade fasta på en nagel jag försökte laga, så släppte kanterna om och om igen! De var stela och vingarna vägrade lägga sig!
Svårighetsgrad: Relativt lätta, men vingarna kan göra att den mest sansade personen får ett utbrott.
Betyg: 3/10



Och sen den andra, i mer positiv bemärkelse!
Pris: 110
Hemsida: Melba.se (Ja...Det är Fokis sponsor om jag inte minns helt fel)
+: Jättefina och satte sig lätt. Trots att de var små var de inte spciellt svår fångade och lätta att upptäcka om du tappar dem på golvet. Färgerna fungerar till allt och de känns väldigt prisvärda.

-: När man snurrar på hjulet så händer det att pärlorna ligger så tätt att de hoppar upp på kanterna och ner i nästan fack. Detta blev bara lite svårt att få ordning i hjulet med, men har egentligen inget att göra med dess utseende eller svårighetsgrad!
Svårighetsgrad: Medel, det krävs såklart lite pillighet, men det är ju inget om man faktiskt vill något.
Betyg: 8/10



Idag har jag och Bastian varit ihop i 17 månader! Jag älskar dig, och det hoppas jag att du vet!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

HejHej. :) Allt bra idag? :)

2010-04-20 @ 12:00:27
URL: http://tobbees.com
Postat av: johanna

Hej hej :)

allt bra?

2010-04-20 @ 13:57:35
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar : Detta är faktiskt de första handsmyckena jag gjort. Så jag har inte gjort det så länge :)

2010-04-20 @ 14:09:39
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Alida

sv: Aw, förlåt XD men oj va cp de lät då han sjöng haha, ja har också hört britney, de e tydligen en svensk som gör överstämman på alla britneys låtar och de e typ hon som hörs mest, britney är ju inte så bra och tydligen skall rihanna inte vara sådär speciellt bra hon heller :S herregud. HAHA

2010-04-20 @ 15:30:13
URL: http://blommman.bloggagratis.se
Postat av: Olivia

Sv: Han är en dvärgpinscher!

2010-04-20 @ 16:23:16
Postat av: tow-a

Tack för tipsen!

Melba var en jätte bra hemsida!

2010-04-20 @ 17:26:14
Postat av: Johanna

Sv: usch jobbigt! jo jag måste också plugga :/

jag bloggar om sex, kärlek, mode, dans och hälsa. Så det är väl lite om allt möjligt ^^

2010-04-20 @ 17:35:59
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0