Woooh, ny arbetsintervju!

Kirrat en arbetsintervju på Coop forum i Södertälje, ska dit på fredag : Två stycken på en vecka, det känns bra, synd bara att jag inte lär få det på Coop eftersom jag inte kan jobba så mycket på mornar. Coop är ju så nära och bra =)

Lyckas jag fixa jobb där blir de lite mer pengar till sånt här:



Jättesöta och fina, men det är väl inte det jag borde lägga pengar på just nu... Dessutom vet jag inte riktigt hur jag skulle använda dem i en design än!

Nu kan jag slappna av ett tag efter att ha gjort vår 20 minuter långa (okej, den var 14.27 lång, men 20 lät bättre) redovisning av John Ajvide Lindqvist! Måste ju vara avslappnad och glad för gruppintervjun senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0