Kulklappar

Jo tack jag kommer från en familj som gör dåliga ordvitsar men de är kul också!

Anyhow så längtar jag som fan efter julen, det är den bästa högtiden på hela året. Maten, stämningen, glädjen och så klart alla julklappar.
Jag tycker dock att tiden innan år sjukt kul också, älskar att köpa julklappar :) Vet nästan exakt vad jag ska köpa till alla i år fast jag får inte köpa alla förrän om två veckor, lön you know.
Menmen, några har jag hunnit köpa och shit så nöjd jag är :D
De hittills inköpa klapparna!
Det stora är min kära mamas, det fula är Janes  (sorry :D), de två lite mindre är Bastians systrars och de som inte är inslaget är Bastians ;D

Sitter och äter på min julkalender-chokladbit nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vill du ha en länk i min blogg? kommentera detta inlägget:http://bloggisnea.bloggspace.se/1453257/ALLA-som-vill-ha-en-lank/

2011-01-30 @ 13:58:47
URL: http://bloggisnea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0