MAXFACTOR - Nailinfinity

Ja jag har faktiskt inte tänkt på att MAXFACTOR har en serie med nagellack, så nu blev det dags att skriva lite om dem eftersom det nu finns ett par i huset!

Namn: MAXFACTOR Nailinfinity
Utseende: Sjukt snygg flaska, ger ett pålitligt intryck (hur nu det går till) och jag gillar korken starkt. Det är jättelätt att måla med.
Mina färger: Glossy Topcoat och Angel nails.

Så hur var de då?: Angel nails täckte något alldeles sjukt och när jag målade fick jag känslan av att det skulle bli klumpigt och fult men när jag väl målat klart så gav den ett jämnt och snyggt uttryck med en unik färg.

Glossy Topcoatet följe nageln väl, och jag använde det främst när jag skulle lägga något på gélén på moders naglar, och normalt brukar topcoatet vilja dra med lite gélé men det gjorde inte det här. Det sammarbetade snyggt med nageln.

Betyg Angel Nails: 8/10
Betyg Glossy Topcoat: 9/10





Allt skulle inte varit så ihoptryckt, men datorn och jag är inte vänner idag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0