En exmtremt seg kväll

Efter en dag med arbetsintervju på Tmc Stockholm och en hel dag i skolan är man relativt trött! Men tänka sig, det gick bra, folket verkade trevliga där, det enda problemt är att det tar mig 1 timma och 20 minuter att åka till Södertälje därifrån, men det löser sig :)

Jag sitter ute på tradera, men hittar inte vad jag vill! Skulle behlva tippar, storlek 8 och 9 men hittar ingenting! Har fått massor av söta nagellack av Sebastians mamma, som hon ändå inte använde. De kommer att bli perfekta för nästa deisgn faktiskt!



Kanske ska köpa lite läskiga naglar som knappt går att arbeta med men som är asice att dekorera på? (Dessa går att hitta på Nagelgiganten.se för er som undrar!)

Det blir inga fler inlägg ikväll med tanke på hur trött jag är, men en sista sak!
Bor du i Stockholms området och söker jobb så letar TMC massor med unga som de vill anställda, passa på och ta chansen för ett välbetalt jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0