Renoveringsdags

De senaste dagarna har Bastians och hans polare Oliver slitit med att dra ut den fula inredningen till vår gamla garderob. De har varit så sjukt duktiga och dragit ut allt, spacklat och målat det jättefint!

Så nu är Älsk och Arnfinn och köper en ny garderob från Ikea, hoppas verkligen att det blir bra! Det enda jag vet är tre saker
  1. Det kommer att finnas ascoola LED-lister i den
  2. Den kommer att vara vit
  3. Och det kommer -troligtvis- finnas en speciell skohylla!
Snyggt va?

Kommentarer
Postat av: marre

jag håller med dig om att det är irriterande att höra om skryt-saker, absolut.



Jag vill inte låta skrytande i min blogg utan jag skriver om hur jag lever i alanya.. sen om den här personen som skrev kommentaren stör sig på att jag är i alanya så är det synd för den personen, jag tvingar ingen till att läsa lixom :P



va? neeej, när säsongen är över så åker jag ju såklart hem.. vet inte om jag åker och jobbar nästa år igen :P

2010-06-12 @ 12:25:40
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Mia S

Du måste sätta in en bild nu när garderoben är klar.

Det blev så FINT!!

2010-06-21 @ 17:06:21
URL: http://miastraume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0