Folk som rekommenderas

Ja, det kändes som en vettig sak att skriva.  Bastian, om du läser det här: Tänk inte ens tanken

Jag har kommit i kontakt med två personer som gör varsin unik sak som de är jätteduktiga på, som jag kände "Nej, det här måste resten av världen veta om!"

Först har vi Jasmine
Hon gör egna kort vilket hon är sjukt duktig och noggran med, själv ska jag garanterat köpa ett fint litet kort från henne nästa gång jag ska ge bort något fint :)

Bara ett exempel på de fina korten hon gör



Och sen har vi Alexander aka "Guldies" undret ifrån bilddagboken!
The guldies, som han heter på bilddagboken är en mycket framgångsrik smyckesskapare kan man nog säga. Vad jag har sett skapar han töjningsredskap och massor med coola och unika saker med FIMOlera - som det så fint heter
Själv har jag beställt två stycken smycken från honom, som jag ska ge min vackra pojkvän :)

Awesome, right?


Vill bara skriva till dessutom, att jag gör det här för att jag gillar dessa sidor, inte för att bara göra reklam!

Kommentarer
Postat av: Louisa

sv; oj , hehe det kanske jag menade ;)

2010-05-14 @ 19:14:18
URL: http://louisanordmarks.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja herregud. Jag vill verkligen inte bli så provocerad som jag faktiskt blir. Det gör det hela ännu mer irriterande.



Det gick mest ut på att Bella och Tyra ställde massa frågor och hon svarade så spydigt och fåordigt som möjligt.

2010-05-14 @ 20:59:53
URL: http://www.holabaloo.me
Postat av: Emelie - Crazynails

Oj, vad bra :P Skulle gärna vilja ha mina naglar fixade, fast jag antar att jag bor för långt bort xD

2010-05-15 @ 12:50:24
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0