Lilla assistenten


Idag får min lilla assistent Nils vara med. Nils fick jag av min bästaste vän, Jessica, när jag fyllde år.

Tänkte skriva lite om Nils :)
Pris: Jag vill inte kolla upp priser på presenter!
Vart finns han? Vad jag vet ska han finnas på Coolstuff bland annat
Vad var bra och vad var dåligt? Han är jättesöt och det lyfter hela bordet utseendetmässigt när man har hans sällskap. Hans uppgift är att blåsa dina naglar torra, och det fungerar faktiskt! Så man slipper sitta och blåsa lungorna döda :)

Det negativa är väl att man har svårt att få lillfingret torrt då man måste trycka relativt hårt, och hur mycket muskler har man i lillfingret egentligen? Sen får man "bara" plats med ett-två fingrar år gången.

I bakrunden är den fina gården i föreningen, där jag och Bastian brukar ligga och mysa i solen


Kommentarer
Postat av: Pania

sv; tack så mycket :)

2010-05-19 @ 17:48:07
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: marre

det första stället tänkte stänga när vi kom men lät oss ta en drink, men vi hann inte ens dricka ur den så vi pröjsa för något vi inte ens hann dricka upp, de sndra ställena stängde ju också.. så typiskt.



vilken snygg header du har! är det ditt halva ansikte? :P

2010-05-19 @ 23:13:58
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0