Utekväll på Sommar

Var ute på Sommar igår, en ...klubb? Säger man så? I alla fall, ett ställe som ligger precis vid Tc :) Trots att det egentligen bara kan ta två minuter att gå dit, gick jag såklart fel så att det tog en timme </3 Jävla Iphone lurade mig!

Hade de bra där, även om jag var dum nog att ta en tequila suicide och bjöd bort en hel del :)
På vägen hem bidrog jag dock till varför nattbussarna luktar så jävla illa........
Här har vi käre Owe Sandström, med min cider, en drink jag har övergivit, en drink jag köpt till honom och en drink som jag köpt till Adam, men som han övergivit!
Nu ska jag tycka synd om mig själv med morötter och dipp eftersom jag har jobbat bakis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0