WHOPWHOP!

Ja att börja skriva igen gick ju så där, men nu har jag gjort lite nya naglar.
Inspirationen var fimogrejerna jag har köpt snorbilligt på tradera. Det gjorde mig jätteklad!
Så, då blev det till att först bygga naglar på mig själv och sen dekorera dem, jag lekte runt med lite olika saker idag, men hoppas få det lite mer konkrekt allt eftersom jag gör flera olika.
Så, here they are!
De är lite slarvigt gjorda, förlåt </3

Om någon skulle ha ett förslag på hur man skulle kunna göra en snygg dekoration, skriv!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Hej,



Jag såg att du hade bilder på sidan maros.nu och antar då att du har testat deras geléer?

Jag är lite nyfiken på dem och undrar vad du tycker om dem och vilka du har testat?



Tacksam för svar :)

2011-08-14 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0