Harikiri korv

Var bara tvungen att lägga ut lite snabbt om något jag just fått nys om! Den så kallade Harikiri korv som serveras i Gamla stan, i Stockholm.
Den är så stark att det uppgår till samma styrka som omkring pepparspray och det är endast 13 av 150 som har lyckats äta upp den. Det är alltså en inte så imponerand 8.5% som lyckats!

Lyckas du däremot äta upp hela får du en T-shirt som bevis på det hela :)
Som är universums största mes när det kommer till mat, får jag ont i munnen av att bara titta på skiten. Som tur är kan ingen lura i mig det bara så där, eftersom man måste fylla i ett papper om att det sker på egen risk!

Hoppas ni inte blivit sugna på att pröva, gör ni dock de, så måste ni fan lägga ut en youtubevideo på det!



Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

Hejhej ville bara titta in & säga att du har en super fin blogg! Kram :)

2011-07-27 @ 00:09:03
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej!



Skulle jättegärna vilja göra mina naglar hos dig :) Vill förlänga dom franskt,har du tid snarast?



Kram Lisbeth

2011-08-03 @ 02:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0