I'AM ALIIIIIIIVE!!!

Ja okej jag suger på att skriva inlägg kontinuerligt...men jag erkänner de iaf!
Nu är det i alla fall så att jag har fått två kommentarer - wth?!- på mitt senaste inlägg som jag tänkte att jag kunde besvara här:)
Vad använder du dom till?
Det refererar till mina nya fimoslices. Jag använder dem helt enkelt som dekoration på naglarna! Jag gör gelénaglar och limmar sedan på dem, tillsammans med lite strass och annat kul:)
Hej! Jag är väldigt intresserad av att fixa med naglar, brukar kolla runt på olika sidor där man kan beställa nageldekorationer m.m men alla sidor som jag hittar har typ 5 olika dekorationer och är ganska dyra. 
Vart brukar du beställa/köpa dina ifrån? Och en fråga till, är det lösnaglar du använder eller är det dina äkta? 
Du gör jävligt fint i allafall, 
Kram!
NEJ JAG ÄR INTE ETT DUGG SMICKRAD <33333333
Anyhow, Jag vet själv att det kan vara fett dyrt ibland, men www.maros.nu har jättemycket bra grejer. Dessutom kan man spara pengar på att köpa "hjul" med strass, de är oftast billigare än att köpa alla färger separat!
Sen handlar jag alla mina fimosaker från tradera, det är hur billigt som helst! Det finns även en massa annat bra där =)
Sist men inte minst:
Ja de är fake. Oftast i alla fall. Men jag har alltid gjort dem själv när de är fake!
Hoppas det besvarade era frågor!=D
Så här använder jag mina små fina fimos


Kommentarer
Postat av: [SweeetSugar]

Supersnygga naglar!

2011-11-13 @ 20:51:04
URL: http://www.sweeetsugar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0